Aktuelt

Augustinus Fonden modtager igen nye ansøgninger

  • Dato4. sep. 2023

Augustinus Fondens nye ansøgningsportal åbner 5. september 2023. Læs her, hvad du skal være opmærksom på

Augustinus Fonden skifter ansøgningsportal i efteråret 2023. Med den nye ansøgningsportal bliver kommunikationen mellem ansøgere og fonden nemmere, og portalen giver ansøgerne et godt overblik over ansøgninger, udbetalinger, kommunikation m.v.

Læs her, hvad du skal være opmærksom på, hvis du skal indsende en ansøgning, anmode om udbetaling, indsende dokumentation og/eller afrapportering og lignende.

Pr. 5. oktober 2023:

Vi har udsendt mails til aktive ansøgere og bevillingshavere, der har fået ansøgninger/bevillinger overført fra vores tidligere ansøgningsportal. Har du en aktiv ansøgning/bevilling, der er overført til vores nye ansøgningsportal, kan du i mailen læse, hvordan du aktiverer din profil og logger på den nye ansøgningsportal, så du kan tilgå din ansøgning/bevilling.

Hvis du ikke længere er kontaktperson for ansøgningen/bevillingen, bedes du videresende mailen til den nye kontaktperson.

Har du en aktiv ansøgning/bevilling, der er overført til vores nye ansøgningsportal, men har du ikke modtaget en mail, kan du kontakte os på fondens infomail.

OBS! Fremadrettet udbetaler vi kun støtte til bevillingshavers NemKonto.

Baggrund om Augustinus Fondens nye ansøgningsportal

Fonden skifter til GrantOne, der er et cloudbaseret fondsadministrationssystem, bestående af en ansøgningsportal og et bagvedliggende administrationssystem. GrantOne anvendes også af flere store danske fonde. Fondens hidtidige system kan ikke længere understøtte den størrelse og kompleksitet, Augustus Fonden har i dag. Det er ønsket med det nye fondssystem at optimere, automatisere og forbedre eksisterende arbejdsprocesser samt sikre en god digital forvaltning med høj datakvalitet.

Derudover er det forventningen, at ansøgerne får en bedre oplevelse og anvendelse af ansøgningsportalen, samt at det bliver nemmere at kommunikere med fonden via portalen.