Kan du se dig selv være en del af en filantropisk organisation? Og trives du i en rolle, hvor solid administration, god service og effektiv struktur står øverst på agendaen? Så er du måske vores nye kollega i sekretariatet i Augustinus Fonden. 

OBS! Jobopslaget udløb 16. december 2023 til fonden. 

Du bliver i din nye rolle vores administrative kerneressource i forhold til vores nye fondssystem og relaterede systemer i tæt samarbejde med kollegaer i sekretariatet og i vores fondsteam.

Du bliver procesansvarlig for bevillingsflowet i fondssystemet, fra ansøgningerne bliver bevilget og udbetalt og frem til bevillingen ”lukkes”. En kerneopgave i din nye rolle vil således være at understøtte og servicere dine kollegaer i fondsteamet i forbindelse med deres vurdering af ansøgningerne, hvor du giver hjælp og bistand, der sikrer, at vi som fond fortsat kan levere ansøgnings- og bevillingsadministration af høj kvalitet.

Du vil i denne position indtage en nøglerolle, når du sørger for en grundig, effektiv og strømlinet daglig drift af de ca. 4.000 årlige ansøgninger.

Du bliver således den person, kollegaer naturligt vil gå til for at få svar på spørgsmål om systemet samt spørgsmål til ansøgningsskemaer, hvilke formelle krav, der er i bevillingsbrevet mv. Det gælder også i den daglige kommunikation med ansøgere og bevillingshavere.

Dertil vil du indgå i et løbende samarbejde om udvikling og effektivisering af system og processer.

Alt efter dine kvalifikationer vil du også have mulighed for at deltage i og drive en eller flere projektrelaterede udviklingsopgaver.

Det er således dig der;

  • Bliver procesansvarlig for bevillingsflowet i fondssystemet i tæt samspil med kollegaer.
  • Har den daglige kontakt til ansøgere, der har spørgsmål til ansøgningsskemaer, proces, udbetaling mv.
  • Står for intern sparring, understøttelse og servicering af kollegaer, herunder særligt fondsrådgiverne, i relation til fondssystemet.
  • Er go-to person i forhold til formelle krav i bevillingsbrev, budgetter og fondsansøgninger mv.
  • Bliver ansvarlig for vedligehold og optimering af interne og eksterne vejledninger og instrukser om procesflow og fondsadministration.
  • Er med til at sikre en god forankring af systemet i organisationen samt optimering af arbejdsgange og system.

En hverdag med hjælpsomme kollegaer og faglige udfordringer
Du bliver en del af et team og en organisation, hvor vi hjælper hinanden og sammen løser opgaverne. Derudover kan vi også godt lide at være sammen i mere uformelle anledninger og til sociale arrangementer. Det understøtter et godt arbejdsmiljø, og vi kan dertil tilbyde attraktive ansættelsesvilkår og gode udviklingsmuligheder.

Vi har til huse på Sankt Annæ Plads i smukke, lyse omgivelser, som vi deler med Chr. Augustinus Fabrikker, vores investeringsselskab. Samlet kan du glæde dig til at få 30 nye og dygtige kollegaer. Vi stiller høje krav til os selv og hinanden, har et fladt hierarki og en kultur præget af tillid.

Dine kvalifikationer
Uddannelsesmæssigt er der mange indgangsvinkler til denne stilling. Vi forestiller os, at du har en uddannelse på minimum bachelorniveau inden for f.eks. administration. Vi hører også gerne fra dig med en baggrund inden for samfundsvidenskab eller humaniora.

Og så har du nok arbejdet nogle år inden for administration, business support, systemassistance eller lignende.

Vi er særligt nysgerrige på at høre fra dig, der derudover har en baggrund fra en offentlig forvaltning i stat eller kommune – eller måske fra et universitet eller NGO’er.

Som person arbejder du struktureret, systematisk og selvstændigt. Du sætter en ære i ordentlighed og i at følge opgaverne til dørs, samtidig med at du har flere bolde i luften. Du har forståelse for processer og motiveres af at optimere og effektivisere dem og ikke mindst af, at kunne give dine kollegaer så vel som ansøgere en god service af høj kvalitet. Du har styr på detaljen og forstår at sætte dine kvalifikationer i spil ift. det generelle systemflow, og så er du proaktiv, imødekommende og velformuleret.

Det er bestemt også en fordel at have forståelse for tal og erfaringer med afrapportering. Endelig er du fortrolig med digitale løsninger og it generelt.

Har stillingen fanget din interesse?
Så søg endelig jobbet direkte via linket ved at sende os dit motiverede CV inden d. 16. december 2023. 

Konsulenthuset ballisager håndterer rekrutteringsprocessen for os, og du er derfor også velkommen til at tage fat i Direktør for HR-ydelser Ene Charlotte Krog på tlf. 24 82 08 32 eller Seniorkonsulent Charlotte Novella på telefon 30 63 12 46.

Vi modtager som sagt ikke ansøgninger, men i stedet et motiveret CV fra dig – du kan læse mere om, hvad det indebærer her, inden du søger.